Anunciant Tux Paint 0.9.16

New Breed Software llança la actualització del guardonat programa artístic de codi obert per a nens.

[ English | Català | Français | Español | Japanese ]

Un dibuix fet amb Tux Paint

(Mountain View, CA — ?? d'octubre de 2006) Avui, New Breed Software anuncia la sortida de Tux Paint 0.9.16, la darrera versio del guardonat programa de dibuix de codi obert per a nens.

Tux Paint 0.9.16 introdueix noves característiques juntament amb nombroses millores en les existents. Una nova funció de presentació de diapositives permet triar els dibuixos preferits i pasarlos a diferents velocitats. Les presentacions ajudaran a mestres i estudiants a crear presentacions a classe i fins i tot poden ser emprades per fer senzilles seqüències animades.

Un nou pinzell cíclic(animat) i direccional del tuxpaint
Un nou pinzell direccional animat

L'eina pinzell de Tux Paint s'enriquiex amb dues novetats. Un pinzell animat que alterna seqüències d'imatges cobrint el dibuix de traces de passos o esquirols que salten. També nous pinzells direccionals que pivoten en funció de la direció en la que dibuixeu, permetent un traçat més natural.

La versió 0.9.16 també ofereix nombroses millores respecte a les versions anteriors, incloent sons estéreo, gomes rodones, eines "màgiques" millorades, noves imatges d'inici, millora en la internacionalització de la eina "Texte", documentació d'usuari més completa, la opció de crear paletes colorejades alternatives i nombrosos errors corretgits. Els desenvolupadors també apreciaran la millora de la portabilitat i de la modularitat del codi.

Gràcies a la seva comunitat global de desenvolupadors, Tux Paint 0.9.16 inclou traduccions a l'àrab, feroés, gujarati, gaélic escocés, ndebele, tagal, tibetà, venda, xhosa i anglés sudafricà, elevant el nombre total d'idiomes suportats fins a 69.

Per una llista més completa dels canvis vegeu els registres de canvis "changelogs" Tux Paint change log i Tux Paint Stamps change log.

Tux Paint funciona nativament en plataformes Microsoft Windows, Linux, Apple Mac OS X, Nokia 770 Internet tablets, Sharp Zaurus PDAs, Sun Solaris, NetBSD, FreeBSD i BeOS. Es pot descarregar gratuïtament del lloc web del Tux Paint. Per a més informació visiteu: www.tuxpaint.org i www.newbreedsoftware.com

Contactes de premsa

América del nort
2210 Rock St. #33
Mountain View, CA 94043
Telèfon: (650) 691-0498

Sudamérica
Telèfon: (598-2) 309-1158

Àsia

Informació sobre marques registrades: Linux és una marca registrada de Linus Torvalds. Apple i Mac OS X son marques registrades de Apple Computer, Inc. Microsoft i Windows son marques registrades de Microsoft Corp. BeOS és una marca registrada de Be, Inc. Sharp i Zaurus son marques registrades de Sharp Corporation. Nokia i Nokia 770 son marques registrades de Nokia Corporation. Sun i Solaris son marques registrades de Sun Microsystems, Inc.

Nota de premsa per: William Kendrick i Melissa Hardenbrook

URL per aquesta nota de premsa: http://www.tuxpaint.org/latest/tuxpaint-0.9.16-press-release-ca.php